Prospera Pascha sit

I wasn’t shocked to see a lot more people today in the Church than the usual. I was more shocked to see the unusual crowd in the mall today. It seems like every Filipino misses the feeling of the atmosphere inside the mall. Who wouldn’t? Besides, mall A/C is the best thing in this planet especially during this season! Gawd, sooo howt! I wasn’t expecting us to be going in the Mall of Asia again. As I have said in my previous post, every visit in MOA is nothing but a crap. Tired feet, wasted gas, exhausted body.

We waited for like 30 minutes to get a 6-seater table inside Italianni’s. The meal was okay, the family time was better. On our way out, my sister picked an Easter egg and won this cute apron. It was really cute that it would look like a bib if my dad would wear it. She was really happy that she got that gift, I dunno why, t’was just a bib/apron. Owell...

Next stop was in All FlipFlops! My mom was really decided to buy a new pair of Havaianas today but she was just disappointed to find out that her size in all the designs that she wanted were all out of stock! Apparently, they got a lot of assorted designs but the usual Filipino sizes were all consumed! What the buck?! Hehehe… So everybody’s going to the beach this summer?! Hell no! Hehehe… I must say that every Filipino now has a pair of Havaianas! Wanna bet?

So they resorted into buying my sister a new dress for her violin recital. It took them a while looking for something that suits her lanky frame so we (together with my brothers) went to the toys section. Hahaha… My parents told me that they got her a nice dress but I wasn’t able to see it. Owell, I’ll just wait for the concert day.

So that’s how I became an Easter bunny today… I basically walked along every corner of the mall, Mall of Asia that is. Imagine that! Hehehe… I’m sooo tired nao… I need to rest already… I don’t want to be droopy, floppy, and flaccid or limp while hiking tomorrow! I’ll just update you on our adventure! Bye for nao.

Oops! BTW, It’s been a while…

DSC02508

I got to taste it again! Yum… I knoe you want one nao eryt?

Happy Easter Earthlings! HEE! LOL.

Oh BTW, Prospera Pascha sit is the Latin for Happy Easter!

8 remark(s):

monaco said...

I always go to mall to cool off during summer too, sometimes staying there the whole day because of the free AC. but I go the the ones near our place, mahal na kasi ang gas eh.

Ely said...

After work, i'd stay inside the malls until i get very sleepy. Para tulog agad sa bahay kahit mainit. no AC in my room. :P

Happy Easter!

Jun said...

dak i have to ask u: wat's that bowl of thingy?

dak said...

im back home from baguio!

@mon - yep! free AC! but sometimes mall rats annoy me...

@ely - good for you. ako? after school, kahit gusto na matulog, i can't! kailangan mag-aral... hay... i feel so good dahil summer na! thanks for visiting my blog! ngayon lang kita nakita d2...

@jun - it's dippin dots ice cream! and it's expensive... i thought t'was invented in australia... so im wondering why you don't knoe it... it was featured in Oprah's show.

roerure said...

anung lasa nun dak? mukha kasing popcorn, hehe

dak said...

@roerure - it's odding me out with your new name... btw, dippin dots is a rare ice cream, i think twas made to pop during the freezing process. i am not really sure. i saw in Oprah that twas actually invented by accident, in australia where they have lotsa cows and milk of course, they were looking or trying to search or want to reinvent milk, and that's how dippin dots was accidentally created. the feel in the mouth's way different from the ordinary ice cream. it's like eating pellets but it soon melts in the mouth.

i think they're available in almost every malls in manila as far as i knoe.

roerure said...

it's the japanese version of my name, matagal ko nang ginagamit yan kaya nga lang kulang pala ng 're' sa last, hehe.

medyo interesting yang dippin dots ice cream ah, kaso mukhang wala pa akong nahahanap nyan dito sa davao.

Jun said...

oh reli? ah, now tht u've mentioned it, i remember reading abt it in one of ur local food blogs (dessert comes first). er, dunno if it's fr aus, but i certainly dun see it in adelaide :(

Post a Comment

Comment away!